Szukaj

Archiwum miesiąca Luty, 2012

postheadericon Spoty reklamowe

Firmy zajmujące się prowadzeniem kampanii reklamowych coraz częściej starają się oddziaływać na nas za pomocą takich środków, które pozwolą wzbudzić jak największe zainteresowanie wśród potencjalnych konsumentów. Zazwyczaj prowadzą one różnorodne badania dotyczące uczuć i emocji najsilniej oddziałujących na grupę docelową, a więc grupę klientów do których skierowany jest dany produkt. W przypadku studentów jest to […]

postheadericon Rozwój firm usługowych

Na rynku powstaje coraz więcej firm usługowych, które nie zajmują się świadczeniem konkretnych usług. Przedsiębiorstwa produkcyjne wytwarzające różnego rodzaju wyroby posiadają coraz mniejszy udział w rynku. Obecnie specjalizacja firm usługowych jest bardzo szeroka. Za sprawą wielu zmian związanych i z pojawieniem się nowych technologii jak również nowych koncepcji i podejść do zarządzania organizacją takich jak […]

postheadericon Umiędzynarodowienie działalności

Rozwój integracji gospodarczej poszczególnych państw wchodzących w skład Unii Europejskiej oraz globalizacja rynków skutkuje podjęciem przez wiele firm decyzji o rozwinięciu prowadzonej przez siebie działalności również w obszarze innych państw. Mają one możliwość zdobycia nowej grupy klientów, a także zwiększenia zysku. W sytuacji, gdy pojawią się firmy konkurencyjne lub nastąpi zmniejszenie zainteresowania ich produktami mają […]

postheadericon Prowadzenie działalności bez znajomości języka obcego

Przeglądając oferty pracy wiele stanowisk jest związanych z koniecznością znajomości co najmniej jednego języka obcego. Najczęściej jest to język angielski, który staje się językiem w którym można dogadać się na całym świecie. Przede wsyztskim używany jest w negocjacjach biznesowych, lecz również podczas podróży prywatnych. Jest on uniwersalny, a wiele nazw stosowanych w Polsce pochodzi właśnie […]